Garantie en klachten
Beschadigd artikel
Onze producten worden met uiterste zorg geselecteerd en gecontroleerd. Mocht u onverhoopt een beschadigd product ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@schaap-zacht.nl. We zullen u zo spoedig mogelijk een passende oplossing bieden. Houd er rekening mee dat je wettelijk verplicht bent om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken.
Mocht een product in een later stadium beschadigen of kapotgaan kunt u eveneens contact met ons opnemen om te kijken of dit binnen de garantie valt. U dient dit binnen een redelijke termijn aan ons door te geven.
Klachtenprocedure
Mocht het voorkomen dat u ergens ontevreden over bent en graag een klacht wil indienen dan kunt u via e-mail of het contactformulier bij ons een klacht indienen.
Na het ontvangen van een klacht proberen wij zo snel mogelijk, doch binnen uiterlijk tien (10) werkdagen te reageren op de klacht. Mocht het gebeuren dat wij niet binnen deze termijn inhoudelijk op de klacht kunnen reageren, dan zullen wij dit via mail laten weten en daarbij een indicatie geven van de termijn waarbinnen wij wel met een gedegen reactie kunnen komen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Geschillen
Geschillen kunnen, met inachtneming van artikel 15 van onze Algemene Voorwaarden, door één van de partijen (klant of Schaap Zacht) ook worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
De geschillencommissie neemt een geschil alleen in behandeling als deze eerst, binnen een redelijke termijn, is voorgelegd aan Schaap Zacht.